dinsdag 7 oktober 2008

ding 9

De meeste "dingen" waren tot nu toe redelijk nieuw voor mij, veel inlezen (en in het engels) en uitproberen, geneigd vaak door te linken. (je begint toch nieuwsgierig te worden)Wel een hele ervaring die toch veel tijd kost, zeker als je vastloopt.

Rss, ik had er niet eerder van gehoord maar nu ik er kennis ermee heb gemaakt valt me op dat je het zo vaak tegen komt op het net. Zelf heb ik er niks mee maar voor de klanten van Bibliotheek zou het wel wat kunnen betekenen. Maar vraag me af of de klanten digitaal ook zo ver zijn, ik had ook niet eerder van Netvibes gehoord.
Ik vond het erg leuk om op Flickr foto's te bewerken/knutselen, voor de bibliotheek zeker aan te raden voor de website, affiches, flyers en bij presentaties. Een weblog voor de bieb? Die zal er zeker t.z.t komen. Dat zou heel goed bij gehouden moeten worden, alles kost tijd - en tijd kost geld.

1 opmerking:

Obdigi zei

Hoi sterrblog,

Al heel wat wijzer dus, dankzij je inspanningen. Mooi dat je ook toepassingen voor de bibliotheek ziet.