donderdag 23 oktober 2008

ding 15


Podcast: radio waar en waneer jij wilt. Zelf luister ik zelden naar praatprogamma's en heb de radio wel dagelijks aan staan voor de achtergrond muziek en nieuws. Ik zie mezelf dan ook niet veel met Podcast doen. Ik heb een aantal podcast gezien en beluisterd. Voor de liefhebbers en geintreseerden is het net uitzending gemist. Radiocast heb ik toegevoegd aan mijn Netvibes. Heb ook de site van Bibliotheek Dokkum, Podcast beluisterd (niet alles, vond ik even intressant) Maar wat ik ook erg leuk vond dat ze ook een Videocast hebben, met bijvoorbeeld een filmpje van Nederland Leest erop. Bibliotheek Maasland vond ik persoonlijk al geen mooie site hebben (kwam rommelig over) en viel mij tegen zo ook de podcast (uit 2005/2006 o.a wordt zoiets ook ge-updated?) maar voor BZ; tja...het is natuurlijk wel weer een uitnodiging voor de web bezoekers en geinstresseerden. Zou dan ook een videocast erbij op zetten. Leuk, misschien dan ook richten op bepaalde doelgroepen. I.d.d voor culturele activiteiten o.a.

Geen opmerkingen: