maandag 20 oktober 2008

ding 13

Online kantoor aanpassingen. Ik had een uitnodiging "share" van Ton gekregen. Waarop we inmiddels het eea aan elkaar "gekrabbeld" hebben in het document. Zelf heb ik ook een eigen document geplaatst op het net. Voor Bibliotheek Zwolle zou dit ook wel voor een ieder handig zijn. Maar met deze kennismaking zou je het tzt dan het je eigen kunnen maken. Het is te gebruiken voor bijvoorbeeld: ideeen uitwisselen voor presentaties, overleg, voorbereidingen van activiteiten, aanleveren van agenda punten noem maar op. Iedereen kan zijn mening/aantekeningen eropgeven. Je document delen, samen aan werken.

2 opmerkingen:

Obdigi zei

Hoi sterrblog,

Ik heb op je google doc document gezocht naar de spreadsheet, maar de url verwees alleen naar de foto's van jouw ding 8. Kan dat?
Als je die url uit je bericht wil verbergen achter een aan te klikken woord, gebruik dan in je bericht de knop Hyperlink invoegen. Probeer maar eens in een volgend bericht.

blog* zei

hoi obdigi, wat raar ik kan 'm wel terug vinden en heb deze gepubliceerd met nog een test docu zonder foto. Hoop dat het nu wel zichtbaar is. http://spreadsheets.google.com/ccc?key=pjA00Oyggm787kIdEiutkFw&hl=nl Ik ga gauw weer verder na 't volgende 'ding'